-

Henryk-W

Komentarze użytkownika

@Muszę to jeszcze sprawdzić, ale... (27 listopada 2021 07:40)

"Wywiad był przeprowadzony 10.04.2020r"

No właśnie - Grzeralts ma całkowitą rację - wtedy poziom zakażeń był kilkadziesiąt-kilkaset/dzień. Obecnie 20 tys./dzień. Np. 11.04.2020 było 400 odnotowanych zakażeń na  40 mln ludzi. Skumulowana liczba zakażeń odnotowanych wtedy to było pare tysięcy (obecnie 3,5 mln). Czy pan ma w ogóle ma jakieś wyobrażenie o liczbach (naturalnych), czy tylko jeden, dwa i dużo?

A zatem pytanie "Czy Pan wie co Pan pisze? " powinien pan wypowiedzieć stojąc przed lustrem. Ale nie musi pan wtedy używć zaimka "pan".  Może być imię.

Na koniec się pan zdemaskował - mandat 200 zł - wadomo boli do dzisiaj. I klasyka - szukanie winnych w otoczeniu.

Henryk-W
27 listopada 2021 13:14

@„Z tymi typami trzeba krótko” – Światowej sławy znawca antysemityzmu (prof. J. Grabowski) radzi ... (25 listopada 2021 21:47)

"Polsko-kanadyjski historyk Jan Grabowski przewiduje ponurą przyszłość dla badań nad holokaustem."

Coraz trudniej będzie z takich badań wyżyć. Niedługo minie 100 lat od tych wydarzeń, więc ciężko będzie zmuszać ludzi do jakiejś znaczącej atencji w tej materii. Mam nadzieję, że pan Grabowski, i ta druga - Engelking - to już ostatnie pokolenie pasożytów, które na swoich kłamstwach i promowaniu tego tematu jakoś tam zarobiła na bułkę z masłem.

Henryk-W
26 listopada 2021 15:03

@Grubo (26 listopada 2021 06:53)

Z tymi podkomisjami to jest jeszcze gorzej. Napisałem, że jest ich 74 - ale to dotyczy tylko senatu (tzw. senackie podkomisje). Ale jest jeszcze Izba Reprezentantów - tam podkomisji jest 106 [sic!!]. Czyli w sumie w tym całym kongresie jest aż 180 różnych podkomisji (stałych, bo są jeszcze nie stałe). No i na jednej z nich, przed obliczem kilku członków kongresu wystąpi Trzaskowski. Klękajcie lemingi.

Henryk-W
26 listopada 2021 12:00

@Grubo (26 listopada 2021 06:53)

Jeszcze dodam, że w takiej podkomisji to zasiada zazwyczaj od sześciu do dziesięciu członków. W tej (jednej z 74 przed którą coś tam wygłosi) jest chyba dziewięciu kongresiarzy. W praktyce chodzi o to, aby każdy członek kongresu mógł zasiadać w jakiejś komisji/podkomisji, a co drugi mógł być przewodniczącym lub wiceprzewodniczącym takiego ciałka. Potem się tym chwalą w kampanii wyborczej.

Henryk-W
26 listopada 2021 11:31

@Grubo (26 listopada 2021 06:53)

Z tym "przemówieniem/przesłuchaniem/wystąpieniem" Trzaskowskiego to jest oczywiście cyrk i hucpa. Tak naprawdę to on pojawi się na jednej z bardzo wielu podkomisji, których w tym ichnim całym kongresie jest aż 74  (słownie: siedemdziesiąt cztery!!!). Oczywiście są jeszcze komisje (wyższy poziom). Poza tym są jeszcze komisje nie stałe. Ja wiem, że KałO będzie swoim lemingom wciskać, że on właściwie przemawiał przed całym kongresem i był wielki aplauz z lewa i prawa, no ale takich mają wyborców, co uwierzą w cuda na kiju.

Z drugiej strony mógłby chłop wystąpić w podkomisji  "Subcommittee on Chemical Safety, Waste Management, Environmental Justice" (ds. Bezpieczeństwa Chemicznego i Zarządzania Odpadami) w kontekście "Szajki ...

Henryk-W
26 listopada 2021 11:12

@Mój ostatni tekst na rok 2021 (25 listopada 2021 12:48)

"Ludzie na mnie naskakują gdy wyrażam swoje zdanie o PiSie."

Nikt na ciebie nie "naskakuje". Ludzie delikatnie dają ci do zrozumienie, że masz tzw. bzika na tym punkcie, albo - co całkiem prawdopodobne - jesteś zadaniowany. Przejrzałem twoje komentarze i wpisy - w 95% musisz napisać coś o PiSie lub Jarku. Oczywiście zawsze coś bardzo złego (i mijającego się z prawdą). To jest po prostu nudne. Większość z tych, którzy tutaj jakoś tam popierają PiS wychodzi ze słusznego założenia, że ci którzy są po drugie stronie i chcą przejąć władzę są 10 lub 100 razy gorsi. Ja należę do tych niewymienionych - uważam, że są 1000 razy gorsi i bardziej niebezpieczni. No ale ty tego nie zrozumiesz i zawsze będziesz te swoje "tezy" rozwijał - w nadziei (płonn ...

Henryk-W
25 listopada 2021 22:13

@Jeszcze raz z uśmiechem o wojnie, czyli propaganda w natarciu (25 listopada 2021 06:36)

"Krótko mówiąc Pan Musk powiedział prosto w oczy całej ludzkości - za chwile roboty zrobią wszystko !!! słownie - wszystko lepiej od ludzi."

To są oczywiście brednie (nie Muska tylko The Pazzo'a , który coś tam przypisał Muskowi co sam "wymyślił").

Tylko ktoś te roboty będzie musiał naprawiać, serwisować, wymieniać części, no i nowe produkować. Nic nowego pod słońcem:  dobrobyt tworzymy w polu, w lesie, w kopalni, w hucie, na budowie, w elektrowni czy fabryce. Ale jakoś "same" (bez homo sapków) nie chcą i nie potrafią działać. Mówiąc wulgarnie: panie The Pazzo, przestań pan pieprzyć bez sensu.

Henryk-W
25 listopada 2021 14:35

@Jeszcze raz z uśmiechem o wojnie, czyli propaganda w natarciu (25 listopada 2021 06:36)

"O katolikach z uwagi na profil portalu nie wspomne - ale wiadomo system dziala tak samo."

No i jednak pan wspomniał. Czy wobec nich "system działa tak samo". Odpowiedź - NIE! Jeżeli pan jednak twierdzi, że "tak" to tym samym neguje pan misję Mesjasza. A za to zawsze, wcześniej czy później, negujący odpowie (będzie rozliczony - ultymatywnie).

Henryk-W
25 listopada 2021 14:25

@Jeszcze raz z uśmiechem o wojnie, czyli propaganda w natarciu (25 listopada 2021 06:36)

Realnie zapewne chodzi raczej o wsparcie tych dwóch republik, gdyby Kijów chciał je odbić.

Henryk-W
25 listopada 2021 14:10

@Jeszcze raz z uśmiechem o wojnie, czyli propaganda w natarciu (25 listopada 2021 06:36)

"... kto by rezygnował z tak doskonałego sposobu zarządzania tłuszczą?"

A pan to zalicza się do "tłuszczy" czy jednak do "wybrańców"?

Henryk-W
25 listopada 2021 14:08

@Kto to jest Bartosiak? A Trzaskowski? A Tusk? A Michnik? (24 listopada 2021 10:00)

Gdyby tak było, to byś go tak zajdale i z uporem głupku nie atakował. To cię jednoznacznie demaskuje.

Henryk-W
24 listopada 2021 14:49

@Próba uzyskania głębi. Życie i śmierć Kamila Durczoka (17 listopada 2021 06:11)

Nie pan przestanie z tym tanim moralizatorswem. Wszyscy wiemy, że wszystko w rękach Boga. Ale jak napisał Pan Stanisław Orda "nie uważam, że śmierć człowieka unieważnia wszystko i dostarcza na wszystko alibi, co ów człowiek poczynił w życiu doczesnym".

Pan Kamil Durczok był wielki fanem i wielbicielem Janusza Palikota. Podczas jednego z wywiadów z nim, gdy ten był u szczytu swojego znaczenia, pan Kamil powtarzał: "Bardzo szanuję pana za to co pan robi".

Pan Kamil jechał całkiem pijany autostradą, miał 2,6 promila!! To jest stan dużego odurzenia. Naraził na śmierć wiele osób.  Cud, że nie było ofiar.

Henryk-W
23 listopada 2021 11:16

@Kurdowie na granicy polsko białoruskiej czyli humanizm Grupy Granica, celebrytów i pana Ławrowa. (20 listopada 2021 21:40)

"Z drugiej strony nie dziwi już nic.W końcu zainstalowali  w Warszawie w charakterze ambasadora "wnuczka dziadka z bunkra Hitlera w 1944" i wcale się nie wstydzą."

Tak dla ścisłości, to pan ambasador RFN w Polsce, von Loringhoven nie jest „wnuczkiem dziadka z bunkra tow. Adolfa”, tylko rodzonym synem. To sam szanowny ojciec pana ambasadora, major Wermachtu w 1945 r, był blisko tow. Adolfa w tych gorących dniach 1945 r. Zresztą tatko został potem nawet generałem nowego Wermachtu, tj. Bundeswery.

Henryk-W
21 listopada 2021 18:06

@Kurdowie na granicy polsko białoruskiej czyli humanizm Grupy Granica, celebrytów i pana Ławrowa. (20 listopada 2021 21:40)

" Jeszcze za wcześnie wyciągać końcowe wnioski...zobaczymy owoce. "

No ale, zawsze jest "za wcześnie", bo świat jest dynamiczny i nieprzewidywalny w dużym zakresie. Za tydzień, miesiąc wcale nie będziemy wiedzieć relatywnie więcej. Kładę nacisk na słowo "relatywnie". Bo z pewnością jakieś efekty już będą widoczne pełniej, nowe fakty będą dostępne, ale wiele nowych zmiennych i działań w tle dla nas niedostępnych też będzie się działo, więc te stosunki tak bardzo się nie zmienią.

A owoce z pewnością już są. I to dobrze widoczne. O tym jest m.in. notatka Pani pink-panther.

Henryk-W
21 listopada 2021 17:58

@Kurdowie na granicy polsko białoruskiej czyli humanizm Grupy Granica, celebrytów i pana Ławrowa. (20 listopada 2021 21:40)

To, że Łukaszenko(a) i Moskwa w tym maczali palce to jedno. Ale, uważam (idąć zresztą za poglądem Gospodarza), który 21.09.2021 napisał był:

"(...) Po pierwsze sytuacja na granicy i zachowanie Łukaszenki, który z całą pewnością ma niemieckie gwarancje i tylko dzięki nim uruchomił ruch bezwizowy z Pakistanem, Afganistanem i Irakiem."

że Niemcy byli bardzo istotnym elementem. Chodziło o obalenie rządu i pokazanie, że to Soviet może tylko stabilizować sytuację na wschód od Wisły. Pierwsze kilkaset migrantów przechodzi, zaraz są następni (100, 200 tys. - to nie problem). Niemcy zamykają swoją granicę, mówią: my zassaliśmy milion, to wy teraz te 100/200 tys. Baza poparcia dla PiSu się kurczy, V kolumna krzyczy "ale nieudolność", ...

Henryk-W
21 listopada 2021 00:42

@Kurdowie na granicy polsko białoruskiej czyli humanizm Grupy Granica, celebrytów i pana Ławrowa. (20 listopada 2021 21:40)

"Tyle, że ten przekaz i ci państwo całkowicie minęli się z powszechnymi nastrojami w narodzie"

Nie tylko w naszym narodzie. Na SN to już było podnoszone, ale warto powtórzyć. W ogromnej większości komentarze pod prop-agitkami, stacji które Pani wymienia, a które swoje materiały również udostępniają na jutubie, są pozytywne dla Polski. Określenie "pozytywne" jest tu dość stonowane. One są jednoznaczne i wręcz entuzjastyczne, dla polskich obrońców granicy. Nawet pod filmami Al Jazeera'y, która to stacja oczywiście prezentuje łzawe nagrania, czasami z tą wariatką Ostaszewską ("fameous Polish actress"), komentarze w ogromnej większości są niezgodne z linią partii.

Henryk-W
21 listopada 2021 00:18

@Pułapka z imigrantem na mrozie czyli geopolityczna konfiguracja Kuźnicy (18 listopada 2021 10:04)

Zgadzam się Panem. A co do Pana Alrusa, to uważam że się myli w tej sprawie.

Henryk-W
19 listopada 2021 10:26

@Pułapka z imigrantem na mrozie czyli geopolityczna konfiguracja Kuźnicy (18 listopada 2021 10:04)

" Najlepszym rozwiązaniem wydaje się uchwalenie ustawy o zakazie jakichkolwiek negocjacji zlożonej w sejmie przez Konfederację. "

Ciekawe czy złożyliby taki projekt, gdyby mieli większość i faktycznie mogli ją uchwalić?

Henryk-W
19 listopada 2021 00:33

@Pułapka z imigrantem na mrozie czyli geopolityczna konfiguracja Kuźnicy (18 listopada 2021 10:04)

Takie rzeczy bardzo denerwują towarzysza oficera Behemota (® G. Maciejewski). Gdy w listopadzie 2010 po wielu latach ciężkiej pracy, ks. Sylwester Zawadzki doprowadził swoje dzieło do szczęśliwego finału i Figura Jezusa Chrystusa Króla Wszechświata stanęła w Świebodzinie, a była to wtedy najwyższa rzeźba przedstawiająca Jezusa Chrystusa na świecie, to aby wyszydzić gejeta wybiórcza umieściła na pierwszej stronie artykuł pt. "Mamy największego". Oczywiście w ich smrodliwym światku było to ha ha ha. Ponadto Agora ma taką swoją antynagrodę "antybryła", którą przyznaje za budowle, które nie pasują (ich zdaniem) do otoczenia. Oczywiście plunęli tą antynagrodą w dzieło ks. Zawadzkiego.

Henryk-W
19 listopada 2021 00:29

@Pułapka z imigrantem na mrozie czyli geopolityczna konfiguracja Kuźnicy (18 listopada 2021 10:04)

" The Sun to raczej prawicowy tabloid "

Ma Pan rację, ale też z pewnością domyśla się Pan co ta prawicowość znaczy. Na ogół mniej agresywne głoszenie tych samych postulatów co postępowcy.

Henryk-W
19 listopada 2021 00:08

 Poprzednia  Strona 6 na 10.    Następna